به گزارش روابط عمومی
مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی(ع)شهرستان اردکان،
اولین جلسه شورای سلامت اداری این
مرکز با حضور دکتر اعلایی،ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در این
مرکز برگزار گردید.
در این جلسه که دو تن از کارشناسان آموزش سلامت مرکزبهداشت اردکان،نیکزاد رییس مرکزخواهران اردکان ، دهستانی معاون ومسئول آموزش مرکز و فتاحی رابط سلامت مرکز نیز حضور داشتند،ابتدا متألهی،رییس مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی(ع)شهرستان اردکان،ضمن خیر مقدم به حاضرین،گزارشی از شرح وظایف وعملکرد این مرکز ارائه و سپس در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص سلامت اداری همکاران توضیحاتی ارائه دادند.
در ادامه،دکتر اعلایی،ریاست شبکه بهداشت شهرستان اردکان، توضیحاتی در خصوص اهمیت ترویج سواد سلامت در جامعه و مخصوص کارمندان ارائه و سپس در خصوص تشکیل شورای سلامت ادارات مواردی را مطرح نمودند.
در پایان مقرر شد ضمن تداوم برگزاری این جلسات، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری دوره آموزشی زیج سلامت در این مرکز برگزار شود.

اعلام کلاسهای شروع شده مرکز...
ما را در سایت اعلام کلاسهای شروع شده مرکز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت: 11:44