به گزارش روابط عمومی مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی(ع)شهرستان اردکان ،از ابتدای سال جاری تاکنون ، 212 نفر از سربازان وظیفه مستقر در شهرستان اردکان،تحت آموزش مهارتهای فنی وحرفه ای قرار گرفته اند.
نادر متألهی،رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اردکان ضمن اعلام این خبر افزود:در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین ستادکل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و با هدف توانمندسازی و اشتغال پذیری سربازان وظیفه که شامل قشرجوان و جویای کار می باشند،از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 نفر از این سربازان، در قالب 17841 نفرساعت ،آموزشهای مختلف فنی و خدماتی را فرا گرفته اند.
وی در ادامه بیان کرد، این تعداد سرباز در قالب 11 دوره آموزشی و در حرفه هایی مانند پرورش قارچ دکمه ای،تعمیرلوازم خانگی،برق ساختمان،نصاب وسایل حفاظتی و ایمنی ساختمان ، تأسیسات و...این آموزش ها را فرا گرفته اند.متألهی همچنین از مربیان زحمت کش مرکز بابت آموزش مناسب به سربازان وظیفه تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است این دوره ها در پادگان هوافضای سپاه حضرت ولی عصر(عج)،فرماندهی نیروی انتظامی،سپاه ناحیه مقاومت ، مجتمع شهیدرضایی نژاد و همچنین در مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی(ع)برگزار گردیده است.

اعلام کلاسهای شروع شده مرکز...
ما را در سایت اعلام کلاسهای شروع شده مرکز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 265 تاريخ: جمعه 29 دی 1396 ساعت: 16:47